HEJHEJHALLÅ

Nu blir ni allt överraskade va? Att det skulle komma ett litet inlägg från era älsklingar såhär på onsdagsmorgonen 2012. Men jag tror att det beror på vädret. Det är vår och grejer. Så. Himla. Fint. Jag ville köra ett litet vårskrik påväg till skolan, men höll tillbaka eftersom jag är tonåring. Vi skäms för allt förstår ni och ett vårskrik hade på med allra största sannorlikhet hamnat ganska så högt upp på skämsskalan.
Anledningen till vårt blogguppehåll är personligaanledningar. Inget vi vill skriva här i bloggen. (DET ÄR ABSOLUT INTE FÖR ATT VI GLÖMT BORT ATT VI ÄGER EN BLOGG). Så ni kan väl vara snälla och inte fråga. Tack.
Nu ska vi trixa med vår fotoutställning som äger rum på fredag. Min mamma är med på ett foto. Hon vet inte att det ska ställas ut. Kan bli kul.
HA EN FIN DAG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0