öhm.. va?

Jag tänker ignorera J's inlägg för jag har en annan viktig sak att skriva. Idag har jag fått min första ig-varning. Någonsin. I mitt 16, nästan 17-åriga liv, har jag IDAG, fått en ig-varning, utav en vikarie som vi haft i tre veckor. Som inte är berättigade lärare i ämnet och som inte kan sätta betyg. Hon har även skickat flera varningar. Nu tänker ni att hon kanske skickade till 5 personer. MEN NEJ. Hon skickade till tjugoFEM. JAg menar HERREGUD, vad är det för fel på människan?
Och ja, imorgon ska jag för första gången i mitt liv skälla på en lärare. I mitt 16, nästan 17-åriga liv, ska jag för första gången skälla ut en lärare. Wish me luck, eller vänta nej. wish HER luck.



här har vi den, visserligen spegelvänd, men här är den iallafall. och ja, jag ska rama in den.


/ M med ig-varning




btw, respekten för denne lärare sjönk ännu mer när hon stavar streck med ä.

Kommentarer
Postat av: Ronja

Sv: Thank you :) men jag sitter och ändrar på hela bloggen nu så den ser nog lite konstig ut ;)

2010-05-13 @ 12:41:46
URL: http://melcker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0