sista dagen i frihet.

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det Mys födelsedag... eller vänta, nej, idag är det sista påsklovsdan'. TJOHOOOO! Ännu bättre.

Sitter och dör lite i vår röda soffa, skriver på samhällskunskapsanalysfrågorna (hej långt ord) som ska in imorgon. Det är kul. Jag älskar att jämföra planekonomi med marknadsekonomi och förklara vad ekonomi är för en grupp dumma högstadieelever. JAG ÄLSKAR EKONOMI! Jag verkligen ÄLSKAR det.

HEJ IRONI! <3

Nejmen nu får jag ge mig. Räknade ut att det är typ 67 dagar kvar i skolan, vilket betyder: 67 dagar kvar, sen ALDRIG MER samhällskunskap! WOHO!

BTW, fick inte ta bort min tandställning förra tisdagen för att trådbajskorven inte passade. MEN imorgon då jädrar ska den bort! wish me luck.



KATIE <3

PUSS
keep it real.
/M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0