i just want to be your last.

igår lovade jag J att jag skulle blogga. och eftersom jag sa att jag lovade sådär på riktigt. ni vet sådär mycket och riktigt att man liksom inte kan bryta det. för då kommer man aldrig kunna lova något igen. så this is me holding my löfte.

kan ju börja med att säga att det inte alltid är så smart att somna med blött hår. ändå har jag gjort det två dagar i rad nu. och båda dagarna har jag vaknat och sett ut som det troll som jag innerstinne är men som jag inte är sådär jättesugen på att visa egentligen. men å andra sidan blir håret så himla roligt när det är trolligt. för det första kan man skratta åt sig själv sådär trevligt. för det andra kan man leka att man är en såndäringa cool tjej som inte bryr sig det minsta om sitt hår men som ändå är typ ascool. och jag vet att jag inte är där än. men man kan som sagt låtsas. och för det tredje. man kan spreja håret med massa hårspray, torrschampoooo, dustit och allt annat som gör det ännu större. och sen säga att man somnade med blött hår. ja, det där sista fattar jag inte riktigt själv men aaaa ändå.

i fortsättningen lovar jag (sådär riktigt och mycket) att jag ska skriva sånna här fina inlägg för alla våra tre läsare att läsa. för jag vet att ni gillar det. jag är ju trots allt en låtsas cool tjej med trolligt hår.



trolligt skare va.

Kommentarer
Postat av: INFINITETERNITY

Go nuts with that hair!

2010-12-09 @ 19:04:35
URL: http://infiniteternity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0