it's you. it's always been you.

jag tror vår skola försöker döda oss. alternativt härda oss inför en ny istid. kallt är det i alla fall. och inte mysigt kallt utan bara kallt. äckligt kallt. så att man fyrser.

men jag är glad. för vi har skrivit vårt sista prov för i år. det är lycka. ren och skär lycka förpackad i ett litet hjärta på en liten sjuttonåring som fryser. och som Josssan sa, nu är det snart nyår. och vi blir arton. arton arton arton! jag vill ha internetbank, jag vill kunna köpa skivor på cdon, jag vill kunna ta bilen istället för cykeln men mest av allt vill jag kunna säga att jag är vuxen. även om jag vet att jag inte kommer vara det. men på papperet är jag vuxen. och jag får köpa trisslotter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0