livet suger inte, det är du som suger på att leva.

idag har verkligen inte varit min dag. det kändes typ som om någon verkligen ville att jag skulle dö. först gick matteprovet pissdåligt. OCH DÅ MENAR JAG PISSDÅLIGT. jag ville dö lite. sen fick vi tillbaka historiainlämningarna och jo, ni gissar rätt. det gick PISSDÅLIGT det med. jag ville dö lite till.  och sen, ja vad upptäcker jag då? jo att min rygg vill dö. så det var ju himla onajs faktiskt.

MEN sista lektionen hade vi dans så då blev jag lite glad igen. fast sen blev jag ledsen för min rygg dog igen. då köpte jag en jääääättstor godispåse och gick hem till min säng. och ja. det är där jag befinner mig nu. i horisontellt läge. det bästa av lägen.

och ni gissar återigen rätt. jag kommer nog att behålla det här läget resten av kvällen. för som sagt. det är det bästa av alla lägen.

en liten sammanfattning av min dag. jag vet inte riktigt var roboten, dinosaurien och dom andra små filurerna kom ifrån men dom är nog alltid där. i mitt huvud alltså. fast jag vet inte. och killen med brillorna är nog columbus. han var italienare. det är TP-kunskap säger vår lärare. jag spelar inte TP så himla ofta så för min del kan han lika gärna få vara spanjor liksom. och visst vill vi alla ha tillbaka femmans mattebok? såååå mycket bättre än bajsmatteBEEEE.  och ja, asså hjärtat är inget riktigt hjärta. det är ett hjärta av sten som hatar historia och matte. ja jo. det är det.


Kommentarer
Postat av: bitterfittan

jaa det låter bra, så att jag har något att göra om dagarna ;)

2010-12-11 @ 12:02:46
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0