don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon

idag va en såndär dag när jag gjorde saker jag inte borde göra. det va kanske inga världsliga saker, jämfört med andra grejer är det nog en fis i rymden eller en bananfluga i media marks enorma lagerlokal, men för mig var det världsligt.
jag vandrade runt i klackar när det är snö och halthalthalt ute, livsfarligt. jag borde tänkt lite.
jag köpte en smoothie, mitt i vinter. jag frös ju inte mindre precis!
jag limmade med superlim, (och då menar jag SUPERLIM), tänkte på annat och lyckades nästannästan limma ihop fingrarna. igen..
jag trodde jag hade missat bussen, började gå och blir omkörd av den. dom är tillochmed sämre än mig på o hålla sina tider, o då är man dålig ska ni veta! hehe, men det va en bra tisdag ändå.

ÅH. sexton dagar kvar till nyår. 2011 blir ett fint år. 18, körkort, frihet och sist men inte minst (fast dom är nog minst när jag tänker efter) jag får köpa trisslotter helt själv, cooooolt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0