one day you will realize that the greatest love story ever told is your own.

märkte precis att jag skrev "jag gilar min nya klänning". det är ju bra att jag gilar den. hade ju varit synd om jag gillat den liksom.

förövrigt så är det matteprov imorgon. något säger mig att det kommer gå sådär dåligt som bara matteprov som man inte pluggat till kan. fast jag har i och för sig pluggat. men utan att fatta. så det kanske inte räknas.

sen har jag bara ett avsnitt kvar av vampire diaries nu. eller alltså. jag har bara 10 första av säsong två och jag har sett 9 nu. det gör lite ont i hjärat att veta att jag inte kommer kunna kolla på två i sträck. för om det är finns något som är bättre än att se på ett avsnitt av vampire diaries så är det att se två i sträck. för dom är alltid så himla spännande i slutet och då bara måste man ju se fortsättningen liksom.

nej, nu ska jag kolla på det sista avsnittet och hoppas att ingen viktig person dör. det är så himla tråkigt att dom ska köra pålar i hjärtat på varandra hela tiden. dom kan ju spara dom snygga i alla fall. och nej. jag är inte ytlig. inte alls.


jag hatar elena. hon är så hejdundrans snygg. men ps gör mig i alla fall lite delaktig.



Kommentarer
Postat av: bitterfittan

hmm har aldrig sett det där



borde kanske göra det?

2010-12-10 @ 15:19:44
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0