typ fredag, nästan lördag.

dagen har mest bestått av nationellt prov i matte. det sög häst. jag ville liksom nästan gråta när jag var klar. jag har aldrig gjort sämre ifrån mig på ett matteprov (och då har jag gjort DÅLIGT ifrån mig massa gånger). men shit the samma typ, jag ska ändå bli rik och ha en pool formad som en enhörning.

sen har jag även kommit fram till att min ämnesomsätting är sönder. paj. borta. kapputt. jag är liksom hungrig 31. fetma here i come typ. men what ever liksom, kommer ändå dö en dag. bara med lite större röv.

blev ett väldigt upplyftande inlägg det här, men livet är hårt. lev med det.

keep it real
/M



Kommentarer
Postat av: Ronja

Haha typiskt My! :D

2010-05-21 @ 21:51:18
URL: http://melcker.blogg.se/
Postat av: MYYY

typiskt my att faila på matteprov`? ;) haha

2010-05-22 @ 11:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0