aaaaaaaaaaaaaaaaaw

hej mina fina, fina gurkor! hur behandlar livet er? mitt liv behandlar mig bra. så jag är glad. jag borde egentligen inte alls skriva till er, min gurkor, jag borde skriva till min fina (ehe) histrorialärare. jag borde skriva om demokrati och varför det är viktigt att inte tro på allt man hör. jag borde det. men jag är inget bra på sånt. jag är bättre på att springa upp och ned med en sko bakom örat och bara le. för då blir jag glad. och glad är bra. historia är dåligt.

i alla fall så är det måndag för er lyckliga gurkor som inte fattat det än och som ligger kvar i eran mysig säng och bara ligger. det är bra att ligga. då blir man glad. fast man måste gå i skolan. annars blir man dum. och är man dum kan man inte vara smart. och smart är bra att vara. det vet jag. för jag är smart.

nu fick jag onda ögat av min historialärare när han gick förbi. undra om han vet att jag inte gör det jag borde göra fast jag tänker tanken att jag borde göra det men att jag ignorerar det och att jag borde så mycket men att jag inte vill.


BESO GURKOR

btw, grattis jossaaaaaaaaaaaan!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0