en toarulle kan heta lisbeth om prinskorven är död

du det brinner. aa det brinner. DET BRINNER! hehe
jag hade en bra lördagskväll. vi skrattade tills vi fick ont i magen, eldade chips och blommor o lite såntdär roligt, och härmade världens grymmaste pontiak, hehe. hissen har ju inte gått ända upp hos honom, MEN han är lika cool för det. lissna säger jag bara, LISSNA! kom igen, kom igen.

jag vill åka bräda, skidor, känna på riktigt äkta snööö, frysa rääva av mig i skidbacken. ha ett riktigt snöbollskrig, i riktig snö och sånt. ååååh, jag döör. slutatänkaslutatänkaslutatänka..
hehe, jag tycker om mitt liv, ja. snaaart höstlov, fint. det äckelsnöar ut nu, inte finsnö utan äckelsnö, men det är mysigt ändå. jag har inga läxor, måste bara rita lite, lalalal.
jag har en fin pojke, riktigt bra är han. typ världens bästa. var bara tvungen att säga det, mest för att fatta det själv, hehe

det hääääär var värt känner jag, men livet är inte alltid värt så ja. lalalalla igen.

BESO


fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiint


Kommentarer
Postat av: anna

sjukt härlig bild

2010-10-26 @ 23:14:25
URL: http://madeinjapan.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0