when she learnes to love again

idag har jag åkt pruttmoppe. det var himla skojsigt, men ändå kände jag mig för stor för det. precis som när man vet att man är för stor för att sitta på kudde i bilen, men ändå är lite för liten för att ta bort den. fast jag kan ändå konstatera att det är bakom ratten, i en bil jag numera borde vistas. moppe hör till det förflutna, det är sååå högstadie liksom.

idag har dom sopat gatorna i falköping, iaf så har dom börjat. snaaart kan jag starta longboard-säsongen, ååh som jag har längtat. om sisådär 147 dagar står jag förhoppningsvis med ett körkort i handen, OCH DÅ LÄR JAG FÖRHOPPNINGSVIS VARA VÄRLDENS GLADASTE MÄNNISKA.
åh, idag är en såndär dag som allt är jättefint och man är glad hela tiden och man tycker om att leva och allt är perfekt. imorrn åker jag till göteborg, och mest av allt längtar jag efter att få åka spårvagn och gå på alla fina gator som man så många gånger tidigare gått på.



nu ska jag ut och springa, och fortsätta denna megabraiga måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0