jag sökte dig och fann mitt hjärta

idag har vi haft idrottsprov. det var långt och raderna man skrev på var gjorda för lilliputtar. skrivkramp fick vi nog också, muskeln i handen spände sig alltså, det är inte bra, man ska verkligen inte hålla hårt i pennan. det är inte bra. nej. my gjorde sitt prov i räääserfart, och när alla vi andra interäserfartelever var färdiga, var hon ett hett diskutionsämne. hur mycket hann hon skriva på varje fråga egentligen? åt hon nån kuckelimuck- medocin som gjorde att hon fick räserhand? hade hon redan skrivit klart frågorna innan och i smyg klistrade på dom under provtiden? fick hon proffshjälp av batman och hans robin?... frågorna är mångaa...

bara för att my nu nämnde the notebook måste jag ta och titta på den. imorgon kanske kom jag på. sen ska jag läsa den boken. åh, jag är kääär i den. på riktigt, dundermegakär. i en film. åh



att pojken är väldigt fin gör ju saken bara ännu bättre. ÅH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0