always choose life

det är typ kallt ute. och då menar jag kallt som i iskallt. och då är det ändå bara -10. hur kan man inte vänja sig vid kylan? hur kan man varendaste morgon frysa exakt lika mycket som dagen innan även om man har tre lager extra kläder på sig och dubbla vantar? det känns så ologiskt på nått sätt.

jag skulle kunna döda för sommar. aa fast nä. nu ljög jag nog. döda är så himla hemskt. jag kan inte ens smälla en mygga. och då ljuger jag inte. men ändå. sommar skulle sitta så himlans himlans fint. eller i alla fall vår. så att man kan ha sina converse igen. för efter förra vintern så har jag insett att det faktiskt är självplågeri att gå i converse en hel vinter. och jag är emot sånt. så aaaa nu får det gärna bli vår så att jag kan plocka fram mina lovers igen.
TACK PÅ FÖRHAND, GUD ELLER VEM DET NU ÄR SOM BESTÄMMER.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0