jag har inte tid att komma på nån fin rubrik. så den här rubriken får bli fin fast den inte är det. fast egentligen så ska jag ju inte komma på en utan bara sno nån fin text från google. men ändå.

jag har egentligen inte alls tid för det här. men eftersom tid är något som nån bara har uppfunnit tänker jag ignorera det.

idag har jag lirat boll hela dagen och nu vankas det lagfest. kommer bli kanonkul. och för att visa hur jävla snygg jag ÄÄÄÄR så kommer här en bildserie...


det börjar helt ok. eller aaaa så ok som det kan börja när jag börjar med något.

tummen upp. fortfarande helt ok.

sen händer det något. jag vet dock inte vad.

och från där så går det bara utför.

här ska jag alltså visa er att jag kan kolla åt olika håll. men tydligen så kan jag inte det.

fråga inte. för jag vet inte.

tänkte starta en pose-trend. jag kallar den: underbett med en edge.



och slutligen. så här kan man se ut när man är påväg att trilla ur sängen.




ha en finfinfinfin kväll alla bloggisar.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sv: tack!

2011-01-23 @ 19:46:24
URL: http://barahimlenserpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0