life is what you make it

jag måste faktiskt skriva tusen miljoner miljarder tack till ronjis som har fixelitrixat med vår design. hon är en tankeläsare den bruden. det blev exakt så som jag hade drömt om. ja. jag drömmer faktiskt om headers och sånt.

sen kan jag ju meddela att jag suger på matte. efter typ nästan 184930 år i skolan så har jag insett att det går inte mer. matte is not my kind of music. och it will aldrig bli heller. jag övervägde att kasta miniräknaren i väggen men kom på att jag har typ 2.67 kronor på mitt konto så om jag skulle bli ersättningsskyldig skulle dom ju inte kunna få några pengar och då skulle dom nog lura ut mig i skogen och lämna mig där. och som jag har sagt förut så är jag en livsnjutare så jag väljer livet.


Kommentarer
Postat av: BoelBitar

Men vänta lite nu... Hulken? Babben Larsson? Är inte det synonymer?

2011-01-20 @ 22:35:38
URL: http://boelbitar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0