om du var himmelen skulle jag ha vingar

här sitter jag och drcker blåbärs te med honung till ljudet av fotboll på tven. precis så som en söndag ska vara alltså. fast det som faktist inte alls är söndagit är att jag inte har någon som helst ångest inför skolan imorgon. nivet såndär äcklig måndagsångest som man alltid får? den är helt borta. eller nej förresten, den är inte borta för den har inte ens varit här. så himlans otroligt ofattbart skönt. och jag tror mig veta att det beror på att jag har suttit och planerat livet lite såhär nu på eftermiddagen. och det känns brabrabra just nu. fast jag vet ju egentligen att planeringen är den lätta delen. nu ska allt bara genomföras också. men jag har faktiskt gett mig sjutton på att det ska gå. så nu gäller det.

från något till något annat. i helgen var jag i borås hos min lilla storasyster. det var trevligt. köpte en ring och pratade om att anders svensson hade ombetts att ha en fettprocent på 15 %. han sa tydligen att det inte var ett liv så jag tror lille anders kilar stadigt med sina nuvarande procent.

nej vet ni vad! nu ska jag surpla i mig mitt te och dra mig mot min så kallade säng (herregud vad jag har blivit tant). vi ses (nej det gör vi ju inte men aaa ni fattar) imorgon kompisar! (eller kanske ska vi ses? en videoblogg vore ju himlans najs egentligen...) anywho! TTYL




Kommentarer
Postat av: Camilla & Rebecca

vilken fin rubrik :)

2011-01-17 @ 21:41:58
URL: http://happyplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0