some people care to much. i think it's called love.

ibland så kan det gå sådär jättesnett i hjärnan. nivet när man bara säger utan att alls veta vad som kommer ut. i alla fall. detta hände min hjärna i helgen. följande utspelar sig i bilen där jag och mitt moderskepp befinner oss:

My: Neeeej! Jag har en invandrare på hakan (det jag skulle säga var: jag har en FINNE på hakan)
Mamma: hahahhaha
My: OJ! Jag menade parasit! (skulle fortfarande säga FINNE)
Mamma: hahahaha

ibland så är det inte lätt när det är svårt. dessutom har jag kvar finnjävlen på hakan.

Finnar är personer som har finska som modersmål i till exempel Finland, Ryssland, Lettland,Sverige eller Norge eller i mera allmän betydelse kan identifierar sig med ursprung i finsk kultur och finskt språk. Finlands befolkning betecknas finländare och består huvudsakligen av finnar och finlandsvenskar.

Kommentarer
Postat av: SOFIA

Hoppas du har haft en fin Tisdag.

Om det intresserar så kika in tävlingarna som är igång just nu. Eller varför inte läsa om all min shopping och utbildning till frisör? Eller läsa om min sjukdom då jag hade en tumör i magen som åtta åring. Kika in om du vill annars ha det så bra! KRAM

2011-01-18 @ 22:57:29
URL: http://sofiahanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0