Give a home for the fleas in my Hair

har suttit i flera timmar och tittat på hår. det är lite sjukt. men jag är så fruktansvärt trött på mitt hår (precis som alla andra 17-åringar i detta lagom tjocka land) och måste göra NÅGOT. här nedan kommer mina alternativ:

- permanenta (detta är dock megadyrt för en fattig liten korv som jag och så är jag jätterädd för att jag kommer se ut som en pudel. vill ha stora fina lockar men det känns lite risky business assååå)
- färga hårt ljusbrunt (och på så sätt få bort det kissgula delarna av mitt hår, men som ibland ser sådär fint guldigt ut med rätt ljus men som oftast bara får mig att vilja dö lite)
- färga hårt lite sådär rött (inte stoppljusrött nu alltså, utan sådär fint rött)
- slinga mörkare slingor (men får det bort kisset?)
- klippa av typ 15 cm (men vill ha långt hår till studenten, Å andra sidan är det 1,5 år dit så det kanske hinner växa ut. sen så gillar jag långt hår jättemycket egentligen)
- klippa lugg (men jag minns inte om jag passar i det)
- klippa upp rejält (men gillar att jag kan fläta det så fint)

att något så världsligt som hår kan vara så komplicerat. hujedamej!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0