you'll be with me like a handprint on my heart

har precis duscheliduschat. det var helt sinnessjukt skönt. men jag gör inte riktigt som jossan. jag kör 380° direkt.
ni förstår, jag har varit ute och fystränat. det är det jag älskar med försäsongsträning. all denna underbara fys! det är nästan så att jag vill att det ska vara försäsong året runt. men bara nästan.

nu måste jag göra min matte. jag har nämligen åtagit mig extrauppgifter. för jag vill ha mvvvggggg. min filosofi är nämligen att sikta högt som attan för att sedan kunna göra tre volter och ett svanhopp påväg ner. mhm.

fast först ska jag fläta håret. och måla naglarna. och äta. och kolla på när min hamster sover.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0