you'll find me in wonderland

dagens det-här-har-jag-kommit-på-grej: det är dyrt med fika. jag skrev ju igår att jag tänkte ta alltihopa. men inte fasen tillåter min plånka att jag köper tre olika kakor. nästa gång kanske man ska köra en ove och typ ba "the plånka is at home". men jag vet inte.

anywhooo. det är fredag idag. helg. mysigt. jag ska äta fläskfilé snart. med bianässås. och jag orkar inte googla hur det stavas. så aaaa. tufff luck. det ska bli gott i vilket fall som helst.

senare ska jag göra massa läxor. jagvet. sorligt. men livet är inte alltid roligt. ibland är det fyllt med lärare (läs: sadister) som öser läxor (läs: tar ifrån dig din fritid och gör ditt liv till ett helvete) på en. och jag som funderade på att läsa till lärare. NEJ. jag har nog gett upp det. att plåga barn har väl aldrig riktigt varit min grej liksom. ska nog bli brandman istället. dom räddar barn. det är mycket bättre.

nu ska jag försöka luska ut om lukten som precis nådde mina näsborrar var brända fläskfilér eller pappas fisar. man vet aldrig riktigt med den gubben.

ha en fin helg alla tre! TTYS. hehehe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0