Your hair was long when we first met

idag snöade det lite. jag ville ta ett skutt ut genom fönster och falla mot marken och känna asfalten tränga in i min kropp. så deprimerad blev jag. true story. men det slutade efter 4 minuter. då ville jag hoppa tillbaka in genom fönster igen.

sen blåste det storm när vi skulle till bussen. då ville jag slicka asfalt igen. men sen nådde vi resecentrum och värmen omfamnade oss. då ville jag bara åka hem.

nu sitter jag här och studerar. naturkunskap b närmare bestämt. och jag är glad. för det är bara cirkus 6 naturklektioner kvar. sen är kursen sluuut. så u n d e r b a r t. och jag är stolt att jag klarade mig igenom den. och den var frivillig tillochmed! hur bra är jag? typ bra. ja.

nääää nu ska jag skriva klart den sista lilla punkten. som förövrigt inte alls vill ploppa ut på papperet. tangenterna liksom trasslar ihop sig och allt blir bara ett osammanhängande kladd. men hellre kladd än inget alls. så aaa. puss.


Såhär kan man se ut när man studerar naturkunskap. men jag är lite lurig. för bilden är inte tagen nu. så egentligen så vet ni inte om jag faktiskt ser ut såhär när jag studerar naturkunskap precis idag. hehehe. you can call me luriga-my. hehehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0